Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Ε. Παπαρίζου: “Είμαι σε μια χαρούμενη φάση της ζωής μου! Ανέβηκα ψυχολογικά"!


Χαρούμενη και ενθουσιασμένη που συμμετέχει στην κριτική επιροπή του “Dancing on ice” εμφανίστηκε η Έλενα Παπαρίζου.


Η γνωστή τραγουδίστρια μετά τον πρόσφατο χωρισμό της φαίνεται πως έχει γυρίσει σελίδα στη ζωή της και χαμογελά ξανά.
“Χαίρομαι πολύ που θα είμαι στην κριτική επιτροπή της εκπομπής του “Dancing on Ice”. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι θα έβλεπα μια τέτοια εκπομπή στην Ελλάδα”, αποκάλυψε η Έλενα σε δηλώσεις της στο “Πρωινό Ant1”.
Μιλώντας για τη σχέση της με τους υπόλοιπους κριτές και την Τζένη Μπαλατσινού δήλωσε: “Γενικότερα το κλίμα είναι πολύ ευχάριστο και έχουμε καλή σχέση με την Τζένη, τον Πέτρο και τον κύριο Κωστάλα. Είμαστε μια πολύ όμορφη παρέα. Εγώ με πολύ λίγες γυναίκες έχω κάτσει στο ίδιο καμαρίνι για να ετοιμαστώ. Με την Τζένη όμως τα πάμε άψογα, είναι πολύ όμορφη γυναίκα, συγκλονιστική μάνα και καλή σύζυγος και γκόμενα μαζί!”
Παράλληλα, η ίδια εξομολογήθηκε πως αυτήν την περίοδο είναι σε μια πολύ καλή φάση της ζωής της. “Είμαι σε μια χαρούμενη φάση της ζωής μου. Όχι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Ξαφνικά ανέβηκα ψυχολογικά. Καλό είναι να προσπαθούμε πολύ γιατί στη σημερινή εποχή υπάρχουν πολλά προβλήματα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: