Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

H N. Mπουλέ μιλά για την prime time ζώνη, τα παιδιά και τον γάμο!


Η Νάντια Μπουλέ μίλησε στο περιοδικό "ΕΓΩ" για την πρωινή ζώνη, τις αρνητικές κριτικές, την επιστροφή στην prime time ζώνη και τις αλλαγές στη ζωή της!




Για την επιστροφή της στη βραδινή ζώνη:"Έχω τον ενθουσιασμό του καινούργιου! Το καλοκαιρινό πρωινό ήταν για πολύ συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ολοκληρώθηκε, το καταευχαριστήθηκα και χαίρομαι που επέστρεψα στην prime time ζώνη, με το "Black Out"! Eίναι διαφορετικό το κοινό που παρακολουθεί, το πρωί και το βράδυ, αλλά όλοι έχουμε ανάγκη να γελάσουμε, ειδικά αυτή την εποχή."

Της λείπει το πρωινό; "Όχι, αν και η πρωινή ζώνη μου αρέσει. Ήταν πολύ γεμάτο το καλοκαίρι μου με το "Elatte", κι έτσι δεν μου λείπει το πρωινό."

Θα έφευγε από την χώρα λόγω της κατάστασης που επικρατεί; "Αν έχω πρόβλημα στο να βρω δουλειά ή να αντιμετωπίσω σοβαρά οικονομικά προβλήματα, είναι πολύ πιθανόν να το σκεφτώ και να το κάνω. Κανείς μας δεν ξέρει πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα στην Ελλάδα. Το μόνο που θα με κράταγε εδώ είναι οι δικοί μου άνθρωποι." 

Για την αλλαγή του σπιτιού της και τη μετακόμιση που έκανε ώστε να μένει μόνη:"Πρωτόγνωρη αλλά τόσο ωραία! Δεν είχα μείνει μόνη μου ούτε όταν σπούδαζα, γιατί σπούδασα στην Αθήνα, οπότε νιώθω ότι τώρα κάνω ετεροχρονισμένα φοιτητική ζωή. Νοίκιασα ένα μικρό διαμέρισμα και με βοήθησαν πολύ και οι φίλοι μου να το φτιάξω. Μου αρέσει πολύ να μαζευόμαστε όλοι σπίτι μου και να τους μαγειρεύω."

Γιατί είναι δύσκολο να βρουν οι σύγχρονες γυναίκες σύντροφο; "Έχουν αλλάξει πολύ οι ισορροπίες στις σχέσεις, λόγω της ταχύτητας με την οποία ζούμε. Οι γυναίκες έχουν πλέον πολλούς ρόλους και η αλλαγή αυτή έγινε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Κάπου μέσα εκεί μπερδεύτηκαν και τα δυο φύλα και είναι δύσκολο να βρούμε ρόλους στις σχέσεις. 

Οι γυναίκες είναι πολύ πιο αναξάρτητες - και αυτό είναι καλό -, αλλά μερικές φορές λειτουργούμε σαν άντρες στις σχέσεις μας. Από την άλλη, στους άντρες αρέσει το παραδοσιακό πρότυπο γυναίκας... Ουσιαστικά, δηλαδή, καταλήγουν να μην ξέρουν τι θέλουν!"

Αγχώνεται για το πότε θα γίνει μαμά; "Στα 27 μου, όχι. Από την άλλη, με τον κατάλληλο άνθρωπο, δεν θα σκεφτόμουν ηλικιακά για να κάνω οικογένεια. Απλώς θα το έκανα . Δεν μπαίνουν πλάνα σε αυτά. Το μόνο που θα ήθελα θα ήταν να γίνει αβίαστα και φυσικά."

Ποια είναι η γνώμη της για τον γάμο; "Όταν έχεις μεγαλώσει με χωρισμένους γονείς, δεν θέλεις να επαναλάβεις το χωρισμό που έχεις ήδη ζήσει. Δεν θέλω, όμως να σκέφτομαι και μ'αυτό τον φόβο, γιατί τότε δεν θα προχωρήσω σε τίποτα στη ζωή μου. 

Έχω γύρω μου ζευγάρια φίλων που είναι παντρεμένα πολλά χρόνια και πολύ ευτυχισμένα, οπότε στηρίζομαι στο παράδειγμά τους. Αυτό που έχω σίγουρα καταλάβει από εκείνους είναι οι σχέσεις, για να έχουν διάρκεια, θέλουν ειλικρίνια και δουλειά."




Δεν υπάρχουν σχόλια: