Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011

Συμβουλές για επίπεδη κοιλιά


Φτάσαμε και επισήμως στην εποχή όπου επικρατούν σλόγκαν του τύπου «Χάστε τρία κιλά σε δέκα ...ημέρες», «Αποκτήστε τη σιλουέτα των ονείρων σας σε ένα μήνα» κτλ. Νιώθουμε λοιπόν το χρέος να συμβάλουμε παρουσιάζοντας προτάσεις ειδικών για γρήγορες λύσεις.
Ενα από τα πιο...

αισιόδοξα προγράμματα που κυκλοφορούν αυτό το διάστημα στη Βρετανία είναι το Flat Tummy plan της Κέιτ Ανταμς, που υπόσχεται επίπεδη κοιλιά μέσα σε επτά ημέρες!
Οι βασικοί κανόνες
- Τρώτε τρία γεύματα την ημέρα και φρούτα στα ενδιάμεσα. Το πρωινό πρέπει να είναι περιεκτικό σε συστατικά, ένα βασικό γεύμα που θα περιέχει πρωτεΐνη, μικρή ποσότητα υδατανθράκων ολικής άλεσης και πολλά λαχανικά και τέλος ένα μικρότερο γεύμα με σούπα ή σαλάτα.
- Μην πεινάτε. Η παράλειψη γευμάτων επηρεάζει τα επίπεδα του σακχάρου που δεν βοηθάει στην τήρηση της διατροφής.
- Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα αποτοξινωτικό ποτό. Στύψτε μισό λεμόνι σε μια κούπα με καυτό νερό και πιείτε το. Θα πρέπει να πιείτε επίσης οκτώ ποτήρια νερό την υπόλοιπη ημέρα.
- Μην τρώτε ψωμί. Λόγω των υψηλών επιπέδων γλουτένης που περιέχει μπορεί να φουσκώσει το στομάχι σας και να προκαλέσει προβλήματα στα επίπεδα του σακχάρου.
- Αποφύγετε τη ζάχαρη γιατί θα αυξήσει τις λιγούρες σας. Προτιμήστε τα φρούτα και μερικές φορές ένα κομματάκι μαύρη σοκολάτα.
- Μην προσθέτετε αλάτι στο φαγητό σας γιατί συμβάλλει στην κατακράτηση και το πρήξιμο.
- Φροντίστε να τρώτε σε κατάσταση ηρεμίας για να μπορείτε να ελέγχετε την ποσότητα που καταναλώνετε.
- Να είστε αυστηροί στις ποσότητες που βάζετε στο πιάτο σας. Για πιο ασφαλή αποτελέσματα χρησιμοποιείτε πιο μικρά πιάτα!
Να τρώτε:
- Βρώμη: Η πέψη της είναι εύκολη, ενώ οι ίνες της προκααλούν την αίσθηση του κορεσμού.

- Γιαούρτι: Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, ενώ περιέχει λακτοβάκιλους που βοηθούν σημαντικά στην πέψη.
- Πράσινο τσάι: Είναι αντιοξειδωτικό και ήπια διουρητικό, ενώ μειώνει την όρεξη για ζάχαρη.
- Αγγούρι: Είναι διουρητικό και βοηθάει στην καλή πέψη.
Και γυμναστική!
- Φροντίστε να κάνετε κάθε μέρα επί τρεις φορές τις κλασικές ασκήσεις κοιλιακών, σε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείτε. Προσοχή στη στάση σας για να μην προκαλέσετε ζημιά στη μέση σας!
ΠΗΓΗ:www.exothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: